Alla inlägg under september 2011

Av friskareochstarkare - 20 september 2011 18:34

Okej, september har inte varit den mest aktiva månaden på bloggen. Men det är ändå några få som läser varje dag - tycker ni att det är intressant?  


Som ni vet har jag haft höftproblem som en gammal kärring, varit förkyld och helt enkelt inte varit på topp denna månaden.


Men, nästa månad... Det är då det roliga börjar! Förhoppningsvis är jag frisk då, så att jag kan börja träna igen - på allvar! Nu åker jag ju iväg på torsdag så nu blir det ingen bloggning heller på en vecka...


Återkommer 2 oktober.




Av friskareochstarkare - 5 september 2011 09:31

Tycker ni få läsare som är kvar att min blogg är intressant och rolig att följa?? Haha!!

Det har varit så mycket att göra, så jag hinner inte blogga...


Men träningen går bra, och maten likaså. Gör en egen variant av LCHF/GI för jag klarade mej inte utan kolisar på morgonen.... Mådde jätteilla, o då är det inte värt det!


Ska iväg och träna om 30 min med min syster, så hinner inte skriva mer nu heller. Återkommer ikväll!!

Ovido - Quiz & Flashcards