Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

u n d e r b a r t med träningsvärk!!

Av friskareochstarkare - 5 oktober 2011 09:50

Har skön träningsvärk i nästan hela kroppen. Benen bränns ordentligt efter i måndags. Triceps och rygg känns efter igår. =) Idag ska jag ner med syster och köra kondition. Jag skulle egentligen gått på ett BodyPump pass idag men har lite för mycket träningsvärk för det så får ta det nästa vecka istället....


Har ju godis, sockerförbud nu - och redan igår kände jag av det. Jag brukar vara rätt bra på det och kunna strunta i behovet av socker. Visserligen klarade jag mig igår också - men det brukar inte vara så svårt.... Har kanske med att göra att jag var i Turkiet och drack söta drinkar, öl och åt snacks varje dag typ? Brukar inte leva så annars och det känns väl när man ändrar sina vanor igen.


Imorgon är det biceps och bröst som ska tränas - tillsammans med en vän.


Kommer att mäta mej en dag i veckan, eftersom jag inte gjort det tidigare i veckan så kommer det bli onsdagar. Det blir inte så att jag kommer att lägga ut mina mått utan bara om det ändrats något +/-. Så först nästa onsdag märker vi om det skett någon förändring. Är inte helt säker på mitt mål där heller men det kommer ett...



Nu ska jag ner till gymmet!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av friskareochstarkare - 30 mars 2012 19:59

Har träningsvärk för första gången på hur länge som helst, fick till ett riktigt grymt pass igår! Skönt som fan!   Tänkte ge mej på att jogga lite nån dag i helgen, antagligen söndag...   Resten av helgen är nästintill oplanerad, och kommer s...

Av friskareochstarkare - 21 mars 2012 20:20

Okej, jag mår inte så bra. Jag ger upp lite för varje dag som går...   Jag har hittat massa motton, och meningar som jag har skrivit ut. Dessa ska jag sätta upp där jag ser de varje dag för att muntra upp mej själv. Innan hade jag någon som peppa...

Av friskareochstarkare - 19 mars 2012 18:41

Gör scheman, för träning och kondition.   Gör listor, för mina mål och annat.   Letar recept, för kommande matsedlar.   Kan jag inte träna än, så kan jag iaf. planera min träning.   Måste försöka tagga till lite med livet. Ingen bryr ...

Av friskareochstarkare - 18 mars 2012 14:02

Summering av veckan:   Söndag-Måndag: Ont i halsen, huvudvärk. Tisdag-Torsdag: Ont överallt - influensaliknande Torsdag: Sprutan och senare förkylning Fredag-Nu: Förkyld som bara den... Nysningar och täppt!   Underbart!   Kan inte t...

Av friskareochstarkare - 16 mars 2012 09:28

Igår tog jag kortisonsprutan i höften - och den var INTE bekväm! Den gjorde inte så ont som jag trodde - jag trodde ju i princip att jag skulle dö... Men ont gjorde det, sjukt ont! Efteråt var jag helt bortdomnad, eftersom han la in bedövning i också...

Ovido - Quiz & Flashcards