Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

Försvunnnet inlägg...

Av friskareochstarkare - 8 oktober 2011 16:27

Såg nu att mitt inlägg i torsdags inte finns kvar (eller kanske aldrig kom med).


I onsdags blev det en runda på 40 minuter på crosstrainern, lika svettigt som vanligt. =) I torsdags var jag o Sandra på gymmet och tränade biceps och bröst, inte lika svettigt men dock mer träningsvärk av det...


I fredags skulle jag gått på PowerStrip - men instruktören har skadat sej så de passen är inställda i en månad framöver. Riktigt tråkigt!! Kunde gått på ett annat pass istället, men det blev inte så... Jag o syster gick på stan i nästan fyra timmar så det fick bli min motion igår.


Idag har jag nöjt mej med att gå en längre promenad. Det känns verkligen att det är höst ute nu - tycker det är lite, lite skönt faktiskt...


Under tiden jag varit förkyld (innan Turkiet var jag dödsförkyld i typ en vecka), och under tiden i Turkiet så har jag inte känt något alls i min höft. Låter som en tant men höften knäpper verkligen och gör ont! Så fort jag sätter igång med träningen igen börjar den bli sämre - så nu har jag ont typ hela tiden... =( Som tur är ska jag äntligen på röntgen på måndag för att se vad det kan bero på. Sjukgymnasten tror det är bäckenlederna men läkarna tror det är ryggen... Ni hör ju - de TROR det! Så någongång nästa vecka hoppas jag få svar på röntgen så man kan börja behandla, träna eller vad det nu kommer att bli... Trött på att känna mej gammal och trött i höften!


Jaja - ikväll är en av mina "njutningskvällar". Ska ut o svira med tre av mina bästa vänner. En av dom har nyss fött barn så det blir nypremiär för henne! =) Ska bli så himla roligt! Dags att börja göra mig vackrare... ;)


Ha en trevlig helg!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av friskareochstarkare - 30 mars 2012 19:59

Har träningsvärk för första gången på hur länge som helst, fick till ett riktigt grymt pass igår! Skönt som fan!   Tänkte ge mej på att jogga lite nån dag i helgen, antagligen söndag...   Resten av helgen är nästintill oplanerad, och kommer s...

Av friskareochstarkare - 21 mars 2012 20:20

Okej, jag mår inte så bra. Jag ger upp lite för varje dag som går...   Jag har hittat massa motton, och meningar som jag har skrivit ut. Dessa ska jag sätta upp där jag ser de varje dag för att muntra upp mej själv. Innan hade jag någon som peppa...

Av friskareochstarkare - 19 mars 2012 18:41

Gör scheman, för träning och kondition.   Gör listor, för mina mål och annat.   Letar recept, för kommande matsedlar.   Kan jag inte träna än, så kan jag iaf. planera min träning.   Måste försöka tagga till lite med livet. Ingen bryr ...

Av friskareochstarkare - 18 mars 2012 14:02

Summering av veckan:   Söndag-Måndag: Ont i halsen, huvudvärk. Tisdag-Torsdag: Ont överallt - influensaliknande Torsdag: Sprutan och senare förkylning Fredag-Nu: Förkyld som bara den... Nysningar och täppt!   Underbart!   Kan inte t...

Av friskareochstarkare - 16 mars 2012 09:28

Igår tog jag kortisonsprutan i höften - och den var INTE bekväm! Den gjorde inte så ont som jag trodde - jag trodde ju i princip att jag skulle dö... Men ont gjorde det, sjukt ont! Efteråt var jag helt bortdomnad, eftersom han la in bedövning i också...

Ovido - Quiz & Flashcards