Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av friskareochstarkare - 18 augusti 2011 10:24

Har haft det otroligt jobbigt och det är fortfarande väldigt tungt, men det känns lite lättare för varje dag.... Det som inte dödar dej gör dej starkare sägs det. Så jag hoppas det blir så.


Träningen har blivit lidande pga detta så klart. Har gått ner rätt mycket i vikt, så nu är det uppbyggnad av muskler som gäller först och främst. Eftersom det är en träningsblogg så har jag därför inte skrivit nåt, eftersom jag inte har tränat nåt...


Denna vecka har jag iaf. tränat tre gånger - styrketräning, och senare idag tänkte jag att jag skulle gå en powerwalk eller ta en lättare joggingtur.


Träningsvärken idag: främst triceps, men axlar och bröst bränner ordentligt också.


Jepp, det var det för idag. Nu ska jag umgås med min mor och syster lite...



Ovido - Quiz & Flashcards