Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Body Balance!

Av friskareochstarkare - 14 december 2010 14:45

Ikväll är det Body Balance som gäller - nya Les Mills koreografin. Får se hur detta går, ja är så sjukt stel o osmidig. Men det som är bra med att gå på sådana här pass är ju att man alltid blir bättre... =)


Mitt schema för veckan ser ut som följande

Måndag: Vila

Tisdag: Body Balance

Onsdag: Zumba

Torsdag: Styrketräning, hela kroppen

Fredag: Body Step

Lördag: Antagligen vila, annars löpning/promme

Söndag: Indoor walking


Två av passen har jag aldrig gått på, så det ska bli spännande att se hur detta blir. Alla har ju nya koreografier (tror o hoppas det även gäller Zumban, för den va inte så värst kul sist) så alla pass är ju i princip nya. =)


Kollade på Biggest Loser finalen (säsong 9, USA) igår - och jag blir så sjukt imponerad av alla!! Micheal, som vann, har ju gått ner så mycket! O Daris o Ashley har ju blivit såå snygga!! Efter att kollat på såna program undrar ja lite för mej själv varför det ska va så jäkla svårt att bli av med de få extrakilona ja vill bli av med??

Nu har jag visserligen vart dålig som fan på både kost och träning, men som i våras o i somras då ja skötte mej, det va ju fortf. något kilo som hängde kvar... Antar att det krävs mycket av mej att få bort det där.


Efter jul och nyår ska jag o min sambo lägga upp kost och träning så att det passar oss båda. Vi känner att vi har blivit lata o plufsiga båda två, så då är det dags. =)


Samtidigt är det skönt att det är jul ett tag till så man kan äta godis, dricka sin glögg o kalasa utan några större samvetskval... =)


  Ashley - hur snygg är hon inte?? Tyvärr har ja inga viktsiffror.   Michael - vinnaren säsong 9.

Daris - så snygg!!                                           

                Alla bilder från nbc.com

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av friskareochstarkare - 30 mars 2012 19:59

Har träningsvärk för första gången på hur länge som helst, fick till ett riktigt grymt pass igår! Skönt som fan!   Tänkte ge mej på att jogga lite nån dag i helgen, antagligen söndag...   Resten av helgen är nästintill oplanerad, och kommer s...

Av friskareochstarkare - 21 mars 2012 20:20

Okej, jag mår inte så bra. Jag ger upp lite för varje dag som går...   Jag har hittat massa motton, och meningar som jag har skrivit ut. Dessa ska jag sätta upp där jag ser de varje dag för att muntra upp mej själv. Innan hade jag någon som peppa...

Av friskareochstarkare - 19 mars 2012 18:41

Gör scheman, för träning och kondition.   Gör listor, för mina mål och annat.   Letar recept, för kommande matsedlar.   Kan jag inte träna än, så kan jag iaf. planera min träning.   Måste försöka tagga till lite med livet. Ingen bryr ...

Av friskareochstarkare - 18 mars 2012 14:02

Summering av veckan:   Söndag-Måndag: Ont i halsen, huvudvärk. Tisdag-Torsdag: Ont överallt - influensaliknande Torsdag: Sprutan och senare förkylning Fredag-Nu: Förkyld som bara den... Nysningar och täppt!   Underbart!   Kan inte t...

Av friskareochstarkare - 16 mars 2012 09:28

Igår tog jag kortisonsprutan i höften - och den var INTE bekväm! Den gjorde inte så ont som jag trodde - jag trodde ju i princip att jag skulle dö... Men ont gjorde det, sjukt ont! Efteråt var jag helt bortdomnad, eftersom han la in bedövning i också...

Ovido - Quiz & Flashcards