Alla inlägg under december 2010

Av friskareochstarkare - 6 december 2010 20:45

Det är så himla skönt att vara tillbaks som vanligt igen, slippa allt krångel med resor o praktik!!


Har massa tända ljus o löser korsord - så skönt!! Njuter av att bara vara, även om det bara är för ikväll...


Hoppas jag blir av med träningsvärken tills imån kväll, för då är det dags för BodyBalance. Det va ett tag sen så det ska bli skönt att sträcka ut sej lite... =)


Ha en trevlig kväll!!

Av friskareochstarkare - 6 december 2010 10:30

Efter BodyAttack passet igår så kände jag inte så mycket i kroppen förutom att ja va helt slut... Men idag - sån sjuk träningsvärk i nästan hela kroppen! Så skönt! =)


Det blir alltså inte BodyPump idag vid lunch, utan kanske tränar senare i e.m eller kväll. Ska ta en promme om en stund o handla lite nödvändiga saker inför veckan.


Har ju klarat av 2 av 8 pass på Utmaningskortet så ja behöver ju inte ha panik...


Idag ska det skrivas rapport, men ja är iaf. hemma o kan bestämma själv hur ja vill lägga upp det. Skrev nästan 1 ½ sida igår, så ja har iaf. kommit igång.   


Denna vecka är ja för övrigt hemma själv igen, min älskling är i Norrköping ända tills fredag... =(


Hej!



Av friskareochstarkare - 5 december 2010 16:30

Nu har jag äntligen börjat komma igång lite lätt igen... SÅ SKÖNT!!


Igår var det spinning och idag gick jag på ett BodyAttack pass - sjukt roligt!!


   Bild tagen från lesmills.com


BodyAttack kommer ja gå på regelbundet - det är nog det roligaste och jobbigaste passet jag varit på!    


Imorgon är det dags för BodyPump, om jag hinner... Har en rapport som ska lämnas in på tisdag och jag har bara börjat lite lätt med den.


Anledningen till att jag går på massa olika pass är att gymmet jag tränar på har en Utmaning - tränar man 8 olika pass har man chans att vinna ett halvårs gratis träning. O när man är student känns det extra bra att bli av med de 300 kr ja lägger på gymkortet varje månad... Så håll tummarna för att ja vinner sen ( o att ja orkar genomföra utmaningen).


Känns så bra i kroppen när man tränat! Är så nöjd över mej själv idag! =)


Jag o min sambo tänkte göra massa julgodis idag, men eftersom hockeyn är ikväll - igen - så får vi nog hoppa över det. Ja får nog fixa det själv i veckan antar ja, fast det är rätt bra för då blir det det godis ja tycker bäst om...


Mozartkulor, knäck, limekola och rocky roads ska göras! Glöggfest nästa helg o då ska det ätas godis... =)



Ovido - Quiz & Flashcards