Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

Träningsschemat

Av friskareochstarkare - 9 januari 2012 18:41

Försöker få ihop ett bra och fungerande träningsschema, men oftast vet man ju inte om det är bra förrens man har testat det. Så jag ger det ett försök ett tag, så får vi se hur det funkar. Beror lite på hur jag blir i höften också, och att jag inte blir sjuk nu när jag ska jobba i veckan... Förkylda barn har en förmåga att smitta ner mej - har typ världens sämsta immunförsvar. =(


Ja, så här har jag tänkt nästa vecka. Gör ett test för att se vilka pass jag vill gå på och vilka instruktörer jag trivs med. Jag vet redan nu att Body Balance och Box kommer att vara stående på schemat jämt, för de har jag redan testat. Dock har jag inte någon att träna tillsammans med varannan vecka på Box, men det löser sig... Får väl i värsta fall köra mot instruktören.   Sen jobbar jag ju en del kvällar, och det är ju då de flesta pass är. Funkar det med allt annat så tränar jag gym på förmiddagen de dagar, annars blir det en planerad vilodag då. Ska försöka att alltid ha vilodag på lördagar, känns som en bra dag att lägga de på... =)


Måndag: Body Balance

Tisdag: Body Combat

Onsdag: Gym - rygg, mage och triceps

Torsdag:  Gym - axlar, biceps

Fredag: CXWORX eller Sh´Bam, beroende på om jag får en plats på något av dom...

Lördag: Vila

Söndag: Gym - Ben, mage


Denna vecka ser ut såhär:

Måndag: Gym - biceps, axlar

Tisdag: Vila

Onsdag: Gym - Ben + extra kondition

Torsdag: Triceps, bröst, mage

Fredag: CXWORX

Lördag: Vila

Söndag: Gym - Rygg, mage, triceps


Har för övrigt en sjuk träningvärk från gårdagens pass. Imorgon kommer jag väl inte kunna röra mig... =)


Ja, önska mej lycka till på detta. O att höften håller... =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av friskareochstarkare - 30 mars 2012 19:59

Har träningsvärk för första gången på hur länge som helst, fick till ett riktigt grymt pass igår! Skönt som fan!   Tänkte ge mej på att jogga lite nån dag i helgen, antagligen söndag...   Resten av helgen är nästintill oplanerad, och kommer s...

Av friskareochstarkare - 21 mars 2012 20:20

Okej, jag mår inte så bra. Jag ger upp lite för varje dag som går...   Jag har hittat massa motton, och meningar som jag har skrivit ut. Dessa ska jag sätta upp där jag ser de varje dag för att muntra upp mej själv. Innan hade jag någon som peppa...

Av friskareochstarkare - 19 mars 2012 18:41

Gör scheman, för träning och kondition.   Gör listor, för mina mål och annat.   Letar recept, för kommande matsedlar.   Kan jag inte träna än, så kan jag iaf. planera min träning.   Måste försöka tagga till lite med livet. Ingen bryr ...

Av friskareochstarkare - 18 mars 2012 14:02

Summering av veckan:   Söndag-Måndag: Ont i halsen, huvudvärk. Tisdag-Torsdag: Ont överallt - influensaliknande Torsdag: Sprutan och senare förkylning Fredag-Nu: Förkyld som bara den... Nysningar och täppt!   Underbart!   Kan inte t...

Av friskareochstarkare - 16 mars 2012 09:28

Igår tog jag kortisonsprutan i höften - och den var INTE bekväm! Den gjorde inte så ont som jag trodde - jag trodde ju i princip att jag skulle dö... Men ont gjorde det, sjukt ont! Efteråt var jag helt bortdomnad, eftersom han la in bedövning i också...

Ovido - Quiz & Flashcards