Alla inlägg den 3 januari 2012

Av friskareochstarkare - 3 januari 2012 23:18

Har ju blivit lite sådär med maten nu under jul och nyår, men nu är det dags igen.


Vecka 1 och 2 2012 - Matsedel

Onsdag: Fetaostbiffar, potatis, sås

Torsdag: Raggmunk med fläsk

Fredag: Kasslergratäng

Lördag: Kyckling med fetaostpasta

Söndag: Tacos

Måndag: Pasta med köttfärssås

Tisdag: Bakad potatis med skinkröra


Extra: Kesopannkaka, Halloncheesecake


Givetvis är det sallad eller iaf. något sorts grönt eller frukt till.


Nu har även vårschemat kommit ut på gymmet, och även mitt schema för skolan denna termin (iaf. första delkursen), så nu kan jag planera min träning cirka sex veckor framåt. Längtar efter att lägga upp ett bra schema och sätta fart, men än så länge får jag vila min röst - lät som en man imorse...   


Nu ska jag sova! Veckohandling imorgon med syster.



Ovido - Quiz & Flashcards