Alla inlägg den 19 december 2011

Av friskareochstarkare - 19 december 2011 20:36

Körde på ett ordentligt benpass idag, har längtat så mycket så körde lite extra övningar. Egentligen tycker inte jag att man behöver göra så många som jag gjorde idag - men det va så roligt... =)


Uppvärmning bestod av cykling - funkar alltid!! Inget lamt cyklande, utan pulsen ska upp ordentligt!

Sedan följdes passet av:

* knäböj i maskin

* djupa knäböj med kettlebell

* framsida lår i maskin

* baksida lår i maskin

* utfall

Resultatet av detta kommer antagligen bli att jag kommer  att gå som eb bredbent cowboy imorgon, men då får det va så...


Det bästa med allt är att jag inte kände av något i höften under tiden (möjligtvis lite knäppande under övningen med kettlebellsen) och inte något nu efter heller! Så skönt!


Imorgon är det akupunktur som gäller och sedan skola så imorgon blir det ingen träning. Kommer antagligen ha träningsvärk överallt ändå.... =)

Av friskareochstarkare - 19 december 2011 09:54

Som jag trodde: Grym träningsvärk i rygg, och triceps. Biceps och mage känner jag bara när när jag aktiverar dom ordentligt...


Nu är det frukost, sent som attan, eftersom min kropp vägrar att vakna...

Sen är det ett benpass som gäller. =)

Ovido - Quiz & Flashcards