Alla inlägg den 24 april 2011

Av friskareochstarkare - 24 april 2011 16:38

Har skött mej bra under påskhelgen, har inte vräkt i mej massa onyttigheter som det annars blir när det man har långledigt. I fredags spelades det brännboll och där fick jag dagens motion. Sjukt jobbigt att spurta så som det krävs i spelet. Det är ju inte alls som att springa en längre runda, så spurta och intervallträning får jag öva på helt enkelt! Grillade på kvällen, men det blev kött, sallad och grillade champinjoner för mej så ändå bra mat!


Igår körde jag BodyPump 60 min innan vi åkte till mina föräldrar för påskmiddag. Även där var middagen helt okej; sillsallad, ägg, strömming, kokt skinka och sill stod på menyn - såå gott! Min mamma hade gjort en Budapestlängd som jag älskar, så därför fick det bli en längre promenad med min älskling lite senare på kvällen också - så det står väl +/- noll kan jag tänka mej...   De där få drinkarna och xiderna räknas inte... Ha ha!


Ikväll ska vi hem till bästa vännerna och grilla och mysa lite. För mej blir det nyktert ikväll, då jag fick äran att köra hem - plus att jag kanske kan komma iväg på en löprunda imorgon också då!


Nu ska jag försöka få klart en uppgift som ska vara inlämnad på tisdag, och sedan ska vi åka iväg...


Ha en fortsatt trevlig påsk!


Ovido - Quiz & Flashcards