Alla inlägg den 29 april 2011

Av friskareochstarkare - 29 april 2011 20:01

Som några av er kanske vet har jag i ca en månad haft ont från och till i ländryggen av okänd anledning. Igår fick jag sjukt ont o höll på att gå av kändes det som. Min omtänksamma sambo tyckte det då var dags att ringa vårdcentralen, o idag var jag där. Summeras med ett ord.


HELVETE.


Orkar inte skriva hela historien just nu, men jag får absolut inte träna - eller göra något ansträngande alls. Helst ska jag ligga stilla och inte göra något alls. En långsam liten promenad får jag ta på sin höjd... Beroende på vad proverna visar på måndag så kanske jag blir sjukskriven - vilket är såå sjukt opassande det bara kan bli. Är så bitter så det finns inte.


Ja, det var det idag. Återkommer när jag får motivation igen.


Fan.

Ovido - Quiz & Flashcards