Alla inlägg den 21 mars 2012

Av friskareochstarkare - 21 mars 2012 20:20

Okej, jag mår inte så bra. Jag ger upp lite för varje dag som går...


Jag har hittat massa motton, och meningar som jag har skrivit ut. Dessa ska jag sätta upp där jag ser de varje dag för att muntra upp mej själv. Innan hade jag någon som peppade mej och gav mej energi när jag mådde dåligt/var ledsen men  nu finns det ingen som gör det - så då får jag lösa det själv...


Jag vet att detta funkar, jag har testat det förr - fast på ett annat sätt. Jag har även fått det rådet av min privata "psykolog", tyvärr träffar jag henne för sällan - det är för dyrt att gå till henne, men värt det. Jag känner att det är viktigt att försöka hitta styrkan och självförtroendet igen. Annars kommer jag nog må sämre.


Jepp. Det var det. Mot - Friskare och Starkare! Starkare som själsligt, psykiskt och minst just nu: fysiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards