Alla inlägg den 2 juli 2011

Av friskareochstarkare - 2 juli 2011 16:22

Var med om en mindre olycka på jobbet i torsdags, vilket kommer hindra mej väldigt mycket i min träning... Inget brutet eller av, men ett ledband i foten är utsträckt (har för mej att doktorn sa så) och det är en stukning.


Min fot hamnade i kläm kan man säga vilket gör att nästan all konditionsträning inte funkar. Simning går väl - men där har jag ju inget kort o får betala per gång. Kan träna överkroppen, men det känns lite halvtråkigt när man inte kan köra fullt ut.


Tar mej fram av ett par kryckor och jag hade ingen aning om att det var så jäkla jobbigt! Plus att jag får ont i händerna med... Suck!!


Nog gnällt.


Igår var jag på bindvävsmassage. Det ska ge mindre celluliter och minska omfånget på det utvalda området. Positivt var att hon sa att när man har så lite att ta av som mej ser man oftast ingen större skillnad, det är ju kul att höra. (Fast jag ändå vet att det finns att ta av.... ) Negativt var att hon sa att man måste boka en hel kur för att det ska synas något, och detta fick jag reda på först när jag hade kommit in i behandlingsrummet. När jag bokade behandlingen lovade receptionisten till 100% att det skulle märkas skillnad i omfång på bara en behandling - men idag märker jag ingen skillnad. Mätte mej igår innan, och idag. Däremot märker jag att jag är mjukare och lite, lite fastare i huden... Alltid nåt!


Igår var vi och hälsade på bästa vännen som fått en liten bebis, såå himla söt!! Tur att jag har semester nu så att jag kan åka dit ofta....   


Nu ska jag unna mej lite MangoSorbet och kolla på Water for Elephants.

Ovido - Quiz & Flashcards