Alla inlägg den 12 juli 2011

Av friskareochstarkare - 12 juli 2011 10:31

...är att maten och träningen blir lidande. Kan helt ärligt säga att jag inte har rört på mig något extra sedan i torsdags. Spelade lite beachtennis - det är väl det enda. Maten i sig är väl helt okej, men vinet som dricks till och godiset efteråt är ju inte lika bra.


Men jag har mått jättebra och haft det jätteskönt! Jag o min sambo har varit hos hos F:s bror med fru och andra i två nätter och sedan åkte vi vidare till mina föräldrar i två nätter. Vi har haft riktig tur med vädret, så det har blivit mycket solning på stranden och badat i havet.


Igår kände jag verkligen att det kröp i kroppen - längtar efter att träna, svettas o ha lite träningsvärk!! Så nu är det frukost (sent, jag vet) sen hoppas jag min sambo vaknat så vi kan dra ner till gymmet tillsammans! Annars hojar jag ner ensam...


Ha en fin tisdag!!

Ovido - Quiz & Flashcards