Alla inlägg den 7 juli 2011

Av friskareochstarkare - 7 juli 2011 09:12

På gymmet igen igår blev det först rodd = 100 förbrända kcal, sedan crosstrainer = 150 förbrända kcal och som avslut en liten promenad på löpbandet i maxlutning vilket resulterade i 50 förbrända kcal. Alltså 300 kcal förbrända på ca 40 min.


Skulle vilja påstå att rodd är min nya favoritmaskin, synd bara att det inte finns en Tv att titta på framför dom som det gör framför cross och löpbanden.


Nu ska jag åka o handla lite, väcka min sambo sen ska vi åka iväg och våldgästa väl valda släktingar.... =)


Semester är fint, men jag kan helt ärligt säga att jag faktiskt längtar tillbaka till skolan. Vill absolut inte gå tillbaka till sommarjobbet... Usch! Visserligen har jag semester en vecka till och sen jobbar jag bara i tre veckor men ändå....


Men nu - Roadtrip!!

Ovido - Quiz & Flashcards