Alla inlägg den 3 maj 2011

Av friskareochstarkare - 3 maj 2011 14:38

Var på sjukgymnastik idag och träffade en så duktig sjukgymnast där! Blev så glad över hennes besked.


Jag får numera träna, inte lika mycket som innan och absolut inte med tunga vikter där det påverkar rygg på något sätt. Får helt undvika spinning, det är inte alls bra. Likaså med crosstrainern ska jag ta det lugnt med... Däremot får jag cykla hur mycket jag vill på vanlig cykel (dock inte i några tunga uppförsbackar), får även gå hur mycket jag vill, och ska även träna mage och rygg med övningar som jag fick idag. Det var ungefär samma som jag tränat innan fast med lite bra tips till...


Så numera får jag träna! Skönt!! Ska ta en promenad senare om vädret håller i sej... =)


Ska tillbaka om några veckor, har smärtan då inte helt gått över så blir det troligtvis akupunktur - vilket sägs vara sjukt bra. Är det någon som har erfarenhet av det? Spännande att höra...


Ovido - Quiz & Flashcards