Alla inlägg den 14 maj 2011

Av friskareochstarkare - 14 maj 2011 18:11

Testade en ny efterrätt/mellanmål tidigare idag. Sjukt enkel, smidig, nyttig och god! Jag hällde bara i Kesella Vanilj och frysta hallon i en mixer och körde runt tills hallonen nästan helt hade mosats sönder. Nästan som glass! Testa!


 

På bilden hade den stått ett tag, i början var den mycket fastare!


Köpte även en ny Kesella igår med smak av hallon - den var sjukt god! Så pass god att den går att äta som den är - utan någonting till... =)


Träningen har det gått sådär med. Har varit på gymmet två gånger denna vecka bara, men jag har promenerat mycket istället. Ryggen känns bättre, men den känns av i vissa övningar tyvärr. Efter cykling känns det, så det får jag skippa - trots att sjukgymnasten sa att det var okej att cykla o att det inte skulle kännas... Hmm.


Var hos frisören i veckan och efter det hade jag jätteont i ryggen. Kom på att jag inte har suttit så länge i sträck som jag gjorde där på flera veckor, så det kanske är det som är problemet?!


Imorgon ska jag ta en långpromenad tänkte jag, utomhus om det är skapligt väder - annars blir det tyvärr löpbandet på gymmet. Inte lika skönt men det funkar när man har en Tv framför sej...   

Ovido - Quiz & Flashcards