Alla inlägg den 13 juni 2011

Av friskareochstarkare - 13 juni 2011 12:50

Imorse var jag och syster på BodyBalance. Fick för mej att det skulle vara ny release, men så var det inte. Dock har jag inte varit på det passet som var idag så för mig blev det nytt ändå... =)

Inte det roligaste passet men det är väl för att jag inte kan rörelserna ordentligt, det blir nog bättre sen om jag fortsätter gå...


Träningsvärken idag är inte heller så värst skön! Magen känns fortfarande mest, men benen börjar komma ifatt... =) Vissa övningar idag på passet var inte roliga att göra, magövningarna kunde jag inte göra alls typ.


Gjorde en jättegod efterrätt i lördags, men den kommer i ett nytt inlägg! Så sjukt gott!



Nu ska jag lägga mej o läsa lite - "Skynda att älska" av Alex Schulman. Hoppas den är bra!


Ovido - Quiz & Flashcards