Alla inlägg den 29 juni 2011

Av friskareochstarkare - 29 juni 2011 18:09

Har varit duktig och gått ner till gymmet flera gånger trots värmen och solen som är framme just nu... Man kan inte tro det, men det är faktiskt många som är inne och tränar på gymmet även soliga dagar.


Sommarjobbet är verkligen som det låter - jobb. Det är tråkigt, gnälligt, elakt och som tur är bara ett sommarjobb. Längtar så otroligt mycket tills jag gått ut min utbildning och slipper extrajobb och vad allt sånt heter!


Idag har jag skön träningsvärk i nästan hela kroppen - främst mage! Det är så skönt att ha träningsvärk i magen!!   Då vet man att träningen funkar...


Det blir ingen träning idag för mej, ska sätta mej på balkongen och läsa en bok och njuta av solen istället... ;)


Imorgon hoppas jag det blir lite svalare, så att jag kan springa lite - ute...

Ovido - Quiz & Flashcards