Alla inlägg den 19 juni 2011

Av friskareochstarkare - 19 juni 2011 11:11

Var på två sjukt roliga pass i fredags - Jive och Powerstrip. Jive är det europeiska uttrycket för den amerikanska dansen Lindy-Hop, men utan kast... Dock så var det ingen pardans då utan vi dansade ensamma. Väldigt roligt och både konditions och koordinationskrävande! Kul!! Powerstrip är strip med lite mer fart i - dock höll allas kläder på under passets gång. Det passet var det roligaste pass jag gått på typ... =) Hoppas att de fortsätter med det senare, för nu i fredags var det medlemskväll med bara massa prova-på-pass.


Igår blev det ingen träning alls, förutom att jag övade på powerstripen hemma i min ensamhet... ;) Idag ska jag ner till gymmet och förbränna på crosstrainern. Har börjat på ännu en bok som snart är slut och den tänkte jag skulle vara mitt sällskap då... "Bara ett barn" heter den för den som är sugen på att läsa en väldigt hemsk och intressant bok om ett barn som hamnar i svårigheter.



För er som kommer ihåg när jag köpte ett par jeans som var en storlek för liten, de jeansen har börjat sitta lite löst.... =) Vilket betyder att det jag gör är rätt! Härligt!!


Ha en bra söndag!

Ovido - Quiz & Flashcards