Alla inlägg den 3 juni 2011

Av friskareochstarkare - 3 juni 2011 12:04

Sprang en sväng igår, denna gången i skogsområde. 2,2 km blev det. Tråkigt men sant - jag orkar inte mer. Jag har ju inte sprungit på länge, men det märks att konditionen försvinner snabbt. Förhoppningsvis så kommer den tillbaka lika snabbt igen. Men fyy vad tråkigt det är när man märker att man inte orkar.... =(


Ikväll ska jag varva löpning o crosstrainer, ska spendera kvällen på gymmet. Det borde ju inte vara så mycket folk där - folk vill väl vara ute i solen och umgås... ;) Så förhoppningsvis är jag rätt ensam där, om inte folk tänker som jag. =)


Tänkte att jag ska åka o köpa lite räkor tills ikväll. Det brukar bli det när F inte är hemma, det gäller att passa på... Gott och nyttigt!


Hoppas ni får en bra dag i solen, nu ska vi ut o käka lunch...

Ovido - Quiz & Flashcards