Alla inlägg den 6 juni 2011

Av friskareochstarkare - 6 juni 2011 18:28

Blev ingen träning i fredags, hyrde en film och slappade istället. Träningen fick bli på lördagsmorgonen istället - det gick lika bra det! Cyklade till gymmet o väl framme var jag redan sjukt svettig... Cross, löpning, cross. Skönt! Blir nöjd efteråt när man kan ligga o njuta i solen hela dagen... =)


Igår blev det ingen träning, men däremot årets första utomhusbad! Riktigt skönt var det när jag väl kommit i... ;)


Idag cyklade jag ner rätt tidigt till gymmet o trodde det skulle vara varmt ute - men jag höll på att förfrysa i endast linne och tunn träningsjacka... Crosstrainer, cykling, cross blev det idag. Hann även med tantryggövningarna och mage också. Testade en för mig ny övning för de sneda magmusklerna. Man ligger på sidan i en sånhär:   Men istället för att för att göra som på bilden så lägger man sig på sidan och för överkroppen upp och ner. Sjukt effektiv! Vet inte varför jag har använt mej av denna övning tidigare... ?


Nu - kvällsdopp...

Ovido - Quiz & Flashcards