Alla inlägg den 3 januari 2011

Av friskareochstarkare - 3 januari 2011 15:45

Mina höfter! Mina vader! Min rumpa! Min mage!! Min träningsvärk idag kan vara bland det värsta någonsin... Kanske inte, men den känns rejält! =) Fy fan! Det märks att det var länge sen jag sprang nån längre sträcka. Usch! Känns dock skönt att ha kommit igång igen, fast det bara är en gång...


BodyAttack väntar om ett par timmar, undrar hur det kommer gå? Tyvärr så har jag ätit jättedåligt till lunch idag. Beställde mat på jobbet, biff stroganoff som kan vara bland det äckligaste jag ätit!! Så jag åt inte mycket alls, och salladen till va gammal - så det blev det inte heller mycket av. Jag känner direkt av om jag ätit dåligt eller slarvat med något mål. Jag är vad man kallar matilsk... =)


Jaja, nu är det dags att äta nåt, o sen vila en stund innan det är dags för gymmet.


Önska mej lycka till!


  

Ovido - Quiz & Flashcards