Alla inlägg den 5 januari 2011

Av friskareochstarkare - 5 januari 2011 14:38

Ska strax bege mig till gymmet för lite P.T - ska bli riktigt roligt!! Ska även göra en tanitavägning, som innebär att man ser hur mycket % fett och musklar man har och var det sitter osv. Det är väldigt intressant att göra sådana här med jämna mellanrum så man ser hur man förändras. Min vägning kommer bli en "start" kan man säga, så jag kommer inte att jämföra denna med de andra utan nu startar jag om på nytt!


Är fortf. lite seg efter gårdagens kräksjuka - så det får bli rätt lugnt idag. Tänkte springa lite men får se hur mycket jag orkar med. 


Veckans schema fungerar inte längre eftersom ja blev sjuk, så jag får lägga in mer träning i helgen istället, och ta bort min vilodag eftersom jag redan haft två...=(


Jaja. Mellanmål nu, sen gymmet! =)


Återkommer om resulteten senare!

Ovido - Quiz & Flashcards