Alla inlägg den 10 januari 2011

Av friskareochstarkare - 10 januari 2011 09:25

Skriver i väntan på att frukosten ska bli klar. Idag - som alla andra dagar - blir det två kokta ägg, havregrynsgröt med lite äppelmos och mjölk. Lite vitaminer i form av brus och tabletter slänger jag alltid i mig också.


Ja, första veckan klar, och vi går in på nästa... Är överlag nöjd med veckan, dock tråkigt att jag fick kräksjukan men det kan jag inte göra så mycket åt.


V.1

Måndag: BodyAttack Sjuk!

Tisdag: Löpning 3 km följt av BodyBalance Sjuk!

Onsdag: P.T + tanitavägning. Fokus på mage, rygg, biceps  Hela kroppen! KLAR!

Torsdag: Spinning 45 min  Löpning 3,5 km - bättre tid! KLAR!

Fredag: Styrketräning hela kroppen KLAR!

Lördag: Spinning 45 min KLAR!

Söndag: Löpning 3 km bättre tid, BodyBalance KLAR!


Denna vecka ser ut så här:

V.2

Måndag: Löpning 4 km

Tisdag: Crosstrainer 40 min

Onsdag: Styrka hela kroppen

Torsdag: BodyCombat

Fredag: Löpning 4 km

Lördag: Vilodag

Söndag: Body Balance


Hoppas att detta funkar, men det borde inte vara några problem... Nu ska jag äta min frukost, sen ska jag till skolan och skriva ut papper till opponeringen på torsdag. Sen blir det gymmet nästa och sen ska jag hem till Jeka och passa hennes unge medans hon tränar.  



Nu kör vi!


Ovido - Quiz & Flashcards