Alla inlägg den 19 januari 2011

Av friskareochstarkare - 19 januari 2011 09:11

Häromdagen beställde jag lite kläder från H&M, hoppas att jag kommer att få de i veckan så jag ha nåt av det på lördag när det är kalas x2. Beställde ett par ljusa jeans, i en storlek mindre än vad jag brukar ha. Där har jag ett litet delmål - att komma i de byxorna. Jag har gjort så någon gång innan och det funkar faktiskt bra som morot!! Till min svärfars bröllop köpte jag en klänning som jag inte kunde knäppa några veckor innan bröllpet. Men på dagen D så gick det hur lätt som helst...   


 

En ljusrosa klänning som kommer bli perfekt i sommar! 


    Bilder från www.hm.com/se

O jeansen, som jag antagligen inte kommer att få på mej än... Men om någon vecka så kommer de va skitsnygga på mej!   


Har beställt lite mer men känner inte att jag vill lägga upp allt...


Igår körde jag på crosstrainern 35 minuter och förbrände enligt maskinen hela 329 kalorier! Bra jobbat av mig! Idag ska jag antingen köra styrka, hela kroppen eller ett pass till på crossen. Beror på hur jag känner när jag är på gymmet. =)


Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards