Alla inlägg den 11 januari 2011

Av friskareochstarkare - 11 januari 2011 14:30

Idag känner jag mej verkligen inte på topp, inte alls pigg på att träna - skulle faktiskt helst av allt ligga i soffan o glo hela dagen... =(


Jag har några uppsatser som jag håller på att läsa, ska opponera på en av dem på torsdag och det gäller ju att vara väl förberedd! Så det är detta jag har sysslat med i princip hela dagen... Inte alls det roligaste jag har gjort. O på lördag har jag en omtenta i natur som jag MÅSTE fixa, absolut måste! Så därför känner jag att det kanske är bättre att jag verkligen är hemma och pluggar idag...


Men jag kanske pallrar mig ner till gymmet senare när hockeyn är, då det förhoppningsvis inte är så mycket folk där. O då kanske jag har kommit en bra bit på opponeringen. Någon som har nåt bra tips till det? Har aldrig gjort detta innan. Är på B-nivå...


Träningen igår gick sådär... Skulle ju springa, men min rygg satte stopp för det (jag har en otroligt dålig och svag rygg). Ibland får jag jätteont, o då funkar det inte att springa...   Sprang i tio minuter, sedan fick det bli crosstrainern i 25 min istället. Hoppas jag känner mig bättre senare så kommer jag iväg till gymmet och isåfall ska jag springa!


Jaja, nu har jag gnällt nog för idag... Ha ha!


Tillbaka till skolgrejerna...

Ovido - Quiz & Flashcards