Alla inlägg den 28 januari 2011

Av friskareochstarkare - 28 januari 2011 11:31

Ikväll är det dags för BodyAttack igen! Har testat på det innan och jag tyckte det var roligt men bland det jobbigaste jag varit med om... Ikväll är passet fullbokat så det lär väl bli om ännu varmare och svettigare idag då det kommer vara så mycket folk inne i salen. 


Såhär står det om BodyAttack på www.lesmills.com

"BODYATTACK™ is a simple, high-intensity group exercise-to-music class that’s fully optioned to cater for all fitness levels. You’ll experience high-energy sports training moves for cardiovascular fitness, along with upper and lower body conditioning exercises.

Benefits of BODYATTACK™

  • Burn calories for a leaner body
  • Tone and shape
  • Raise overall fitness and stamina for high energy sports like football or tennis
  • Improve co-ordination and agility
  • Deliver strength through core conditioning work
  • Enhance bone health and density
  • Increase heart and lung capacity through a full-body cardio workout through a full-body cardio workout"

Testa det du också - det är verkligen rolig och tuff träning!


I onsdags var jag och körde en stund på CrossTrainern igen, jag kan säga att det är min nya favorit! Tycker faktiskt det är skönt (!) att stå o svettas på den en stund... Dock var det sååå sjukt mycket folk på gymmet vid den tiden så jag blev stressad av allt folk och struntade helt enkelt i styrketräningen för att slippa trängas. Så det blev bara 20 minuter (146 kcal förbrända) och lite bålstyrka då.


Idag är det dock dags att förbränna och köra slut på mej igen... Längtar!!


Ikväll kommer en vän till mej och hälsar på, våra pojkvänner ska träffas för att lana så då passar vi också på. Jag ska göra kycklingfajitas att bjuda på tänkte jag - något som är sjukt gott, relativt nyttigt och smidigt att göra! Och som vanligt är det

På Spåret ikväll, det får man inte missa!


Nu är det lunchdags, och några timmars läsning inför nästa tenta...


Trevlig Helg!

Ovido - Quiz & Flashcards