Alla inlägg den 4 januari 2011

Av friskareochstarkare - 4 januari 2011 12:37

Ja, så är det tyvärr... Kan tro det började lite igår ikväll, då jag inte kände mig helt som mig själv (hoppade över bodyattacken). O idag på jobbet började det...  Efter att ja kommit hem vd ca halv nio, har jag sovit lite o resten - ja, ni förstår säkert. Bland det ofräschaste som finns... Fy fan!


Så det blir ju ingen BodyBalance ikväll heller, även om ja kanske känner mig bättre senare ikväll vill man ju inte riskera nåt eller smitta någon annan. Maten blir det ju sisådär med också av naturliga skäl... ÅH - JAG HATAR DETTA!!


Ska kurera mig nu, o hoppas jag bli bra tills imorgon då jag har bokat in en P.T timma. Skulle va riktigt tråkigt om ja missade den...


Jaja, nu ska ja leta upp nån film att titta på.

Ovido - Quiz & Flashcards