Alla inlägg den 16 januari 2011

Av friskareochstarkare - 16 januari 2011 09:57

Ja, träningsvärk blev det efter fredagens träning och den sitter kvar än! Har lite småont i nästan hela kroppen - vilket är så skönt! Härlig känsla att ha träningsvärk i magen, dock händer  det inte så ofta, vet inte hur jag ska få till det där... Några tips på bra magövningar?


Gårdagens träning bestod av 2,5 km löpning och 10 minuter intervall på crosstrainern. Jag kör en minut lagom+ tempo, en minut allt jag kan och fortsätter så.... Därför är 10 minuter lagom. Jag blir rejält trött av det! Träffade på Jeka, och vi satte oss i varsin massagestol och drack varsin proteindrink. Jag testade en med smak av ananas och äpple vilket var jättegott!! Den ska jag köpa nästa gång jag behöver köpa hem!!


Tentan kan ha gått hur som helst. Vet inte alls... Min lärare sa till mig för några veckor sen vad jag skulle plugga på, och om jag bara kunde det som hon sa skulle jag klara tentan. Men... Igår när tentan var så fanns det massa andra frågor som jag inte alls hade en aning om. Ca tio av frågorna va okända för mej, så jag hoppas verkligen det går vägen ändå!


Igår unnade jag mej en kebabrulle på kvällen, vilket var riktigt gott! Det blev även ett glas vin, lite popcorn och några av mina favoritgodisar. Men som sagt - lördagar är min s.k ätardag så det är helt okej... Anser att om man får äta någongång ibland och då inte överäter så är det helt okej.


Ikväll är det BodyBalance igen som gäller. Får se hur det går med min träningsvärk... Om jag kommer va stelare än vanligt.    



Nu ska jag väcka min sambo med lite frukost på sängen... Så snäll är jag!

Ovido - Quiz & Flashcards