Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Skön träningsvärk!

Av friskareochstarkare - 24 januari 2011 20:09

Igår blev det två riktigt sköna träningspass! På morgonen började jag med 20 min cykling för att värma upp ben och för att kunna lyssna klart på ett kapitel av Eclipse utan att nåt stör... =) Hela kroppen kördes sedan igenom, men jag har börjat lägga lite mer tyngd vid ben och rumpövningar, så igår körde jag extra hårt och några fler övningar - och det känns verkligen idag!! Benböj är en nybliven favorit och den tar så himla bra. Med några vikter i händer för extra tyngd blir den perfekt!!


Resultatet idag = baksida lår, rumpa, axlar och rygg känns det extra mycket i.   


  

Inte riktigt här än....   

 

 

 

Igår kväll blev det BodyBalance i vanlig ordning och det är verkligen så himla skönt! Alla borde verkligen börja på det, för jag tror att alla (ja, de flesta iaf.) kan behöva bli lite smidigare och få bättre balans!


Idag hade jag kursstart i skolan och det verkar som om det kommer bli en rätt tuff kurs med mycket föreläsningar och seminarier. Kul att börja på nytt men samtidigt tråkigt att jag inte känner så många, och att jag inte känner någon alls särskilt väl - om ni förstår?


Idag har vi ätit raggmunkar och bacon, verkligen smaskigt! Min älskling är så himla duktig på att göra mat så sådana grejer får han alltid göra!   


Nu är det dags för Cougar Town!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av friskareochstarkare - 30 mars 2012 19:59

Har träningsvärk för första gången på hur länge som helst, fick till ett riktigt grymt pass igår! Skönt som fan!   Tänkte ge mej på att jogga lite nån dag i helgen, antagligen söndag...   Resten av helgen är nästintill oplanerad, och kommer s...

Av friskareochstarkare - 21 mars 2012 20:20

Okej, jag mår inte så bra. Jag ger upp lite för varje dag som går...   Jag har hittat massa motton, och meningar som jag har skrivit ut. Dessa ska jag sätta upp där jag ser de varje dag för att muntra upp mej själv. Innan hade jag någon som peppa...

Av friskareochstarkare - 19 mars 2012 18:41

Gör scheman, för träning och kondition.   Gör listor, för mina mål och annat.   Letar recept, för kommande matsedlar.   Kan jag inte träna än, så kan jag iaf. planera min träning.   Måste försöka tagga till lite med livet. Ingen bryr ...

Av friskareochstarkare - 18 mars 2012 14:02

Summering av veckan:   Söndag-Måndag: Ont i halsen, huvudvärk. Tisdag-Torsdag: Ont överallt - influensaliknande Torsdag: Sprutan och senare förkylning Fredag-Nu: Förkyld som bara den... Nysningar och täppt!   Underbart!   Kan inte t...

Av friskareochstarkare - 16 mars 2012 09:28

Igår tog jag kortisonsprutan i höften - och den var INTE bekväm! Den gjorde inte så ont som jag trodde - jag trodde ju i princip att jag skulle dö... Men ont gjorde det, sjukt ont! Efteråt var jag helt bortdomnad, eftersom han la in bedövning i också...

Ovido - Quiz & Flashcards